Divotvůrce


Autor: Sebastien De Castell
Název v originálu: Spellslinger
Nakladatelství: Egmont publishing
Počet stran: 402

Obálka: hardback s přebalem
Musím podotknout, že je to jedna z nejpovedenějších obálek!! Je tak krásná až je to k pláči :D Často jsem se na knihu jen dívala :)

Anotace:
Kellen má už brzo skládat čtyři zkoušky a před nimi ještě vyhrát souboj, aby se stal divotvůrcem. Patří do vážené rodiny Jan'Tepů, která je známá svou silnou magií. Předpokládá se tedy, že Kellen bude mít silnou magii a jednou se proslaví nějakými slavnými činy. Jenže u Kellena se magie projevu slabě...hodně slabě, má strach, že se z něj stane Sha' Tep (Ti, co nemají magii. Stávají s z nich služebníci, dělníci...) Proto při svém souboji použije lsti a vyhraje. Pak je tu samozřejmě záhadná dívka, která přišla neznámo dokud-Ferius Parfax, nemá takovou magii, ale má své karty a různé prášky na kouzla, dále je tu ještě stará a moudrá Mer'san, která je Mágyně vdova (manželka jejich zesnulého vládce), dívka Kellenova srdce Nephenie, zlý rod Ra'methů, neodhalená minulost a v neposlední řadě kočkveverčák. A to není zdaleka všechno! Protože něco se chystá...a nikdo není takový, za jakého se vydává.
Magie je zrádná hra
Můj názor:
Na tuto knížku jsem se strašně těšila! Musím říct, že dle anotace jsem čekala trochu jiný příběh, ale bylo to skvělé, úžasné, napínavé a nesmírně humorné :D Je to prostě jedna z těch knížek od které se neradi odtrháváte, a tak ji prostě čtete i za chůze (nebo na tajňačku na praxi...) Postavy jsou toho typu, že jsi je hned zamilujete...hlavně Ferius Parfax, tu holku fakt miluju. Kellen taky není špatný, ale není to taková ta postav, kterou milujete. No a kočkoveverku...toho si rozhodně zamilujete.
Kdo mě, ale štval a to hodně, byla Nephenie, můj vztah k ní se pomalinku blíží k nenávisti.
Příběh je to rozhodně zajímavý a  napsané je to božsky. Strašně mi vyhovuje ten styl, jakým autor píše.
K plusu bych ještě přidala názvy kapitol...většinou jsou takové jednoduché, ale k této knize to strašně sedí!
Trochu mě mrzí, že v této knize nebylo více romantiky, ale tak třeba v pokračování? :D Pokračování se mimochodem bude jmenovat Černé znamení (co jsem tak koukala, tak v zahraničí je obálka modrá).A já ho budu netrpělivě očekávat :)
Tuto knihu vám doporučuji s celého karetního srdce ♠♠

Hodnocení: 89%



Četli jste? Jak se vám knížka líbila?
Nebo máte v plánu?




Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Z bookstagramu na blog a zase zpět

Ze zákulisí bookstagramera #1

Stačí jen chtít

Polibek v New Yorku