Navždy s láskou Lara Jean

NEDOPORUČUJI ČÍST, POKUD JSTE NEČETLI PRVNÍ DVA DÍLY. A JESTLI JSTE JE NEČETLI, HNED TO NAPRAVTE!!!!!!!!!!!!


Autor: Jenny Han
Název v originále: Always and Forever, Lara Jean
Nakladatelství: Cooboo
Počet stran: 291

Anotace:
Lara Jean je zamilovaná (a já taky) do Petera a prožívá své nejlepší chvíle, má před sebou maturitní ročník, její táta se znovu žení a její sestra Margot se na léto vrátila domů (a představila svého úžasného přítele!!) Jediné co ji trápí je vysoká škola. Ona i Peter se hlásí na stejnou školu, Petera už na ní vzali, co když se tam nedostane? Jak by to ohrozilo jejich vztah? Ostatní vysoké školy jsou přeci jen dost daleko...a všichni víme, jak to dopadá se vztahy na dálku.
Nejspíš odpovím, že to všechno začalo milostným dopisem. 
Nemůžu toho bohužel napsat víc, protože v knize se toho děje strašně moc a zároveň málo :D a přeci nemůžu spoilerovat!!


Varování: v knize se objevu až moc pečení, je tedy možné, že dostanete chuť na sladké a pak budete tlustý


Můj názor:
Ještě jsem se nezmiňovala o tom, jak moc miluju příběh Lary, takže teď mám tu příležitost. MILUJU TO. MILUJU. MILUJU. MILUJU. Upřímně jsem nečekala, že zakončení této série bude tak moc úžasné. Dost jsem, se toho bála, protože přeci jen je to konec...a ehm...ehm..ehm...nejde se nebát.
Nejspíš mi nestačí slova na to jak moc tuhle sérii miluju a vždycky budu. Doufám, že jednou potkám svého Petera a budu vést tak roztomilý život jako Lara, protože tohle bylo něco. Ještě teď pláču z toho, že je konec a z těch emocí.
Pokud jste četli první dva díly a váháte nad třetím....HNED TEĎ SI HO JDĚTE KOUPIT!!!!!!!!!!!!! JINAK PŘIJDU A UŠKRTÍM VÁS :)
Možná to je sladká série, ale právě kvůli tomu se to tak dobře čte! A ještě teď v období Vánoc...ideální čas se do této knihy pustit.

Hodnocení: 1000000000000000000%
Fotka z Humbooku: Já a Jenny ♥

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Z bookstagramu na blog a zase zpět

Ze zákulisí bookstagramera #1

Stačí jen chtít

Polibek v New Yorku