Po tvém boku

Autor: Kasie West
Název v originále: By Your Side
Nakladatelství: Cooboo
Počet stran: 303

Obálka: hardback

Anotace: Autumn malým nedopatřením zůstane zamčená v knihovně. Pořád se uklidňuje myšlenkou, že se pro ní její přátelé, se kterými byla v knihovně, vrátí. Jenže oni se pro ni nevrátí, jak je to možné? Někdo si přece musel všimnout, že chybí. Měla by teď sedět u táboráku se svými přáteli, ne být zavřená v knihovně, ve které je ještě k tomu opravdu zima. Jenže Autumn není v knihovně sama, je tam zamčená spolu s Daxem, který nemá zrovna dobrou pověst.
A tak Autumn a Dax pár dní jedí tyčinky z automatu a pomalu se poznávají. A když se konečně dostanou z knihovny musí se smířit s několika věcmi, které se odehrály...
Láska přijde, když to nejmíň čekáš
Můj názor:
Někdy v létě minulého roku jsem od Kasie četla knížku Náhradní kluk a moc se mi to líbilo, když jsem zjistila, že od ní vyjde další kniha. Nemohla jsem jinak než si jí pořídit.
Náhradní kluk se mi líbil o něco víc ( ale už je to dlouho, co jsem to četla...) Ale i tak to bylo super. Moc dobře se to čte a postavy jsou skvělé.
Právě když je venku zima a vy sedíte doma s čajem nebo kafem je tato kniha dobrá volba. Je to nenáročné čtení a ještě má tu svou zimní obálkou. Knize určitě nechybí ani věci, které vás opravdu překvapí.
Autorka už napsala nějakých sedm knih a opravdu doufám, že u nás vyjdou i její další knihy.

Hodnocení: 75%

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Z bookstagramu na blog a zase zpět

Ze zákulisí bookstagramera #1

Stačí jen chtít

Polibek v New Yorku