Stačí jen chtít


Autor: Joelle Charbonneau (dá se její příjmení vůbec přečíst?)
Název v originálu: Need
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 267

Obálka: Paperback
Obálka se mi strašně líbí! Musím říct, že se opravdu moc povedla. Není sice úplně jako v originálu, ale je krásnáááá...

Anotace:
Příběh se odehrává v městě Nottawa, kde byla vytvořena pro středoškoláky sociální síť-Need. S Need můžete mít všechno, co potřebujete stačí, když pouze splníte něco na oplátku. První uživatelé přidávali další, ale brzo na síti už byli všichni a úkoly se začaly stupňovat. Cena se zvyšuje, stojí nový počítač, za to co musíte splnit?
Kaylee je jedna z hlavních postav, kterou jsem si neskutečně zamilovala. Do Needu se vůbec nechce zapojit, ale její mladší bratr potřebuje novou ledvinu, a tak to zkusí, ale až později ji dochází jaká to byla chyba.
Počet lidí na síti se zmenšuje, jak je to, ale možné, když Need nemůžete opustiti? Zvládne Kaylee město zachránit než bude pozdě?

 Můj názor:
Kniha je psaná z hodně pohledů a střídá se ich a er forma (to mi připomíná Čáry života), což pro mě bylo překvapení. Nebojte na více pohledů si zvyknete a všechno do sebe parádně zapadá.
Od Joelle jsem četla Univerzitu výjimečných (pouze první díl), ale toto se mi líbilo o hodně hodně víc!! Bylo to napsané tak čtivě a příběh mi mizel pod rukama úplně sám. Jsem ráda, že jsem se rozhodla dát autorce druhou šanci.
Pokud jste nad touto knihou váhali, tak okamžitě přestaňte a jděte do ní...bude se vám líbit :)
Líbilo se mi, že se kniha zabývá otázkou, co je potřeba a co pouze přání. Nad tím by se totiž měl zamyslet každý, je v tom zásadní rozdíl. Takže...Co potřebujete?

Přání: Touha něco vlastnit nebo dokázat. Něco chtít.
Potřeba: Něco, co je důležité, protože je to zásadní. Něco nezbytného, bez čeho nemůžete žít.

Hodnocení: 90%




Tak tady je moje první recenze. Berte to prosím s nadhledem...dělám to poprvé :)
Nechtěla jsem se moc rozepisovat, protože z vlastních zkušeností vím, že hodně lidí to pak nebaví..
Budu ráda za každé vaše odezvy :D

Mějte se krásně!♥

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Z bookstagramu na blog a zase zpět

Ze zákulisí bookstagramera #1

Polibek v New Yorku