Možná jednou

Autor: Colleen Hoover
Název v originálu: Maybe Someday
Nakladatelství: Yoli
Počet stran: 385

Obálka: paperback
Ehm...při prvním pohledu jsem si myslela, že je to nějaká fantasy kniha (už druhá kniha, která je romance a já si myslela, že je to fantasy) No nevypadá ta holka a ten styl u názvu Možná jednou jako fantasy? Takový dělnický typ :D (mluví ze mě únava..určitěěě)

Anotace:
Sydney na své narozeniny zjistí, že ji její kluk podvádí s její nejlepší kamarádkou, se kterou jen tak mimochodem bydlí. Přijde o byt, kluka a kamarádku...Co je to za narozeniny?
Naštěstí ji Ridge "od naproti" vezme k sobě výměnou za to, že bude pro jeho kapelu skládat písničky, Ridge je totiž hudebník. Noví spolubydlící jsou sice podivíni, ale jsou fajn. Ridge a Sydney spolu dělají na hudbě-Ridge vymýšlí melodii a Sydney text. Má to ale háček...Ridge je totiž hluchý, i přes to si se Sydney moc rozumí. AŽ MOC...a to jo Problém, on má totiž holku, kterou nadevše miluje a Sydney rozhodně nechce udělat, to co se jí udělala její nejlepší kamarádka..
Pevně jsem ji svíral kolem pasu, když se moje srdce roztrhlo na dvě poloviny. První zůstala tam, kde byla vždycky, s Maggie, druhou to přitahovalo k této dívce vedle mě. Nic v mém životě mi ještě nepřipadalo tak nádherné a zároveň tak špatné.

 

Můj názor:
WOW...WOW...WOW!!! Tahle knížka se mi strašně moc líbila. Je vtipná, romantická, citlivá, krásná, hudbyplná. Sydney a Ridge spolu skládají písničky, které jsou opravdu zhudebněné (nazpívané Griffinem Petersonem) A jsou krásný!!
Všechny postavy jsou naprosto úžasný a já jsem si je strašně moc zamilovala. Nevím, co všechno vám o této knize povědět, protože myslím, že všechna její kouzla by se měla odhalovat až při samotném čtení. Prostě si tu knihu musíte přečíst, protože stojí za to!  A pokud vás nenalákala anotace, hudba a Colleen, i tak si ji přečtěte :) Tedy ti z vás, kdo mají rádi romantické příběhy...
Určitě jsem s Colleen ještě neskončila a plánuji si od ní přečíst něco dalšího.


Hodnocení: 97%



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Z bookstagramu na blog a zase zpět

Ze zákulisí bookstagramera #1

Stačí jen chtít

Polibek v New Yorku