Něco víc

Autor: Patrick Ness
Název v originálu: More Than This
Nakladatelství: Slovart
Počet stran: 343

Obálka: hardback s vyříznutými dveřmi :D

Anotace:
Na úplném začátku se hlavní hrdina, šestnáctiletý Seth, topí. Ví, že je jsou to jeho poslední chvíle a vnímá pouze studené nárazy vody a následnou bolest, jak se jeho kosti tříští o útes. A pak se znovu probudí. Je to jakoby se znovu narodil. Je nahý, žíznivý a hladový. Jak je to, ale možné?  A kde to sakra je?
Je ve svém starém domě, kde vyrůstal...než se něco stalo a oni se odstěhovali do Ameriky. Město kolem je opuštěné, žádní lidé tu nejsou a všude je strašný nános prachu. Jak dlouho už se tu neprocházel žádný člověk?
Seth tedy pátrá po okolí a snaží se zjistit, co se to děje. Ani vy ani on totiž nic netušíte a společně se Sethem objevujete a hledáte to...NĚCO VÍC.

Tuto recenzi bych chtěla věnovat @snilek_s_knihou, protože mi knihu půjčila a tolik se na toto těšila.
Děkuji ti...za vše ❤💛
Můj názor:
Nedávno mi psala jedna holčina a ptala se mě jaké "filozofické" knihy bych ji doporučila. Upřímně jsem dost otálela a moc mě toho nenapadlo, ale to jsem ještě nečetla toto. Takže pokud hledáte něco takového...tady to je v celé své šílené kráse. tohle bylo totiž šílené...Často chcete nahlas zakřičet "Cože to dohajzlu?!"
Už je to nějakou dobu, co jsem knihu přečetla...a pořád mi hlavou víří myšlenky a nedokážu je nějak srovnat, protože tohle mi tak docela pomotalo hlavu.
Ze začátku jsem se do toho vůbec nemohla začíst a dokonce knihu i na chvilku odložila, ale pak se to tak nějak rozjelo. Začaly se dít různé věci, byly tu ty záblesky ze Sethovi minulosti, a postupné odhalovaní, protože vy jste opravdu dost a často zmatení. A myslím, že ani samotný konec vám to svým způsobem nevysvětlí, protože samotné vysvětlení jsou jen takové teorie :D
Musím říct, že je celkem strašidelné, že by to tak opravdu mohlo být. Ness totiž vymyslel takovou teorii a mohla by to být pravda. Možná to jednou zjistím...protože možná tady je něco víc.

Hodnocení: 85%

Lidi maj sklon vidět ve všem příběh. Vezmeme nesouvisející události a složíme je dohromady tak, že vytvoříme příběh, kterej nás uklidní, ačkoliv ve skrytu duše víme, že to tak doopravdy není. Musíme si lhát, abysme vůbec byli schopný žít. Jinak bysme se zbláznili. 











  








Komentáře

  1. Ta recenze se ti tak povedla! Je boží! Jsem neskutečně ráda že se ti kniha líbila :) A moc děkuji za věnování 💛😍😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! 💛 Já taky! Já zase děkuji za půjčení!! ❤❤

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Z bookstagramu na blog a zase zpět

Ze zákulisí bookstagramera #1

Stačí jen chtít

Polibek v New Yorku